2011. február 8., kedd

Beszédes Kedd - Horimarikával


Mai napon új sorozat indul útjára, aminek a címe: Beszédes Kedd.
Beszédes, mert egy alkotó ír magáról, Kedd, mert mindig kedden kerül ki a poszt.
Ezzel el is mondtam a legfontosabb tudnivalókat. :)


Első vendégem Horimarika. Biztos vagyok benne, hogy sokan ismeritek már, sőt van köztetek olyan szerencsés is, aki már személyesen is találkozott vele. Az alábbi sorok olvasása után kicsit közelebbről is megismerhetitek, őt illetve munkáit.
Marika az ország déli részén lakik, ami számomra egy misztikus hely, mivel elképesztőnek tartom mennyi nyitott, szabad szellemű, intuitív, szívből alkotó ember él ott. Lehet hogy a mediterránhoz közeli klíma teszi, nem tudom, csak szimplán irígykedek rájuk. ;)



-Kérlek mutatkozz be az olvasóknak. 
-Horváth Mária vagyok. Idén először fog 4-el kezdődni a szülinapi  tortámon a szám... Pécsett élek, van két gyerekem: egy 11 és egy 2 éves fiú. Nagyon szeretek velük lenni. És most szerencsés is vagyok, itthon lehetek még picit.


-Milyen tárgyakat készítesz, milyen technikával?
 -Elsősorban ékszereket készítek. De a kreatívitás fontos szerepet játszik az életem minden területén: sütés, főzés, játékok a fiúkkal, rendezvények szervezése a lakóhelyünkön... és szeretem a többi hobbi technikát is kipróbálni. De vissza az ékszerekhez. Nagyon régóta vonzanak a csillogó, színes apróságok. Nem is tudom megmondani, hogy pontosan mióta készítek ékszert... Ma már elég sokféle alapanyagot használok, sokféle techinkával. Legjobban úgy szeretek alkotni, ha nincsen túl sok szabály és munka közben úgy alakíthatom az ékszert, ahogy akarom.  Szeretek a színekkel, formákkal, anyagokkal  játszani. Nemrég elkezdtem a gyöngyhímzést. Remek lehetőség! Fontosnak tartom a folyamatos tanulást. Igyekszem kellő alázattal és tisztelettel dolgozni, egyedi ékszereket létrehozni.


-Mi hat rád inspirálólag, esetleg van-e példaképed?
 -Inspiráció? Példakép? Annyi hely nincs a blogodban... Kíváló alkotók vannak a világhálón! De én mégis legjobban a magyar lányokat szeretem, büszke vagyok rájuk. Rengeteget tanulok minden blogból, ahol járok. Itt is megköszönném az összes gyöngyitisztes 'betegtársamnak'!


-Ha kifognád mesebeli aranyhalat, mi lenne a kívánságod? :)
 -Aranyhal? Az első az egészség lenne. Ezt az egész családnak, ismerősöknek kérném. Ha ezután is még kívánhatnék: erőt,nyugalmat és lehetőséget, hogy az utamon maradjak, csinálhassam, amit kell! Van még harmadik is? Hát... világbéke :)))


Ékszeres blogom: www.horimarikabeads.blogspot.com
Blog a családról, ételekről, mindenféléről: www.horimarika.blogspot.com
















2 megjegyzés:

  1. Marika, gratulálok ehhez a miniinterjúhoz! Én egy szerencsés, személyes ismerős vagyok! Csak csodálom és tisztelem az energiádat és az alkotókedvedet! Ehhez társul a mosoly, ami mindig az arcodon, szemedben van!
    Örülök, hogy összetalálkoztunk!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Dalma!
    És köszönöm Szandra, hogy megtiszteltél azzal, hogy elsőként mutattál be!

    VálaszTörlés

Valami eszedbe jutott az olvasottakról? Mondd el, hogy tanulhassunk belőle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...