2010. szeptember 15., szerda

Ahol most lennék ...



Van egy konkrét hely, ahol most legszívesebben lennék. Brian Molko ma a Sportarénában van! És én nem vagyok ott! :( Az az egy dolog vigasztal, hogy tavaly a Szigeten sikerült élőben hallgatnom őket. Sosem felejtem el azt az igencsak kalandosra sikeredett estét-éjszakát, egy életre szóló élmény volt. Számomra ő jelenti a ZENÉT, így nagybetűkkel. Ha meghallom mindig megmozdul a lelkem. 
Az alábbi cikkben egy nemrég készült interjúja olvasható, és számomra nagyon megdöbbentő volt, hogy a saját gondolataimat olvashattam benne. A blog bal oldalának allján lévő doboz címe (amit még a blog indulásakor tettem ki) "Szívemből szólnak", mert Brian Molko zenéje az én zeném, bármikor, bárhol, bármelyik nótája képes megszólítani. A cikk SURVIVAL bekezdésének utolsó mondatában Brian is erről beszél, mikor az új zenekaroknak ad tanácsot. :)

Szerencsére mióta megszületett a fia, észhez tért és már nem csak a saját önző világát éli, amit én személy szerint nagyon értékelek, mert igencsak szörnyű lett volna ha korábbi életvitele miatt fiatalon itt hagyta volna ezt a világot.
18 éves voltam mikor először megláttam az MTV-n a Teenage Angst-ot. Abban a pillanatban tudtam, hogy elvesztem... :)
Legújabb kislemezük sem az a cukros rózsaszín vatta ami mindenhol szembejön velünk.

So come on, PUT YOUR HANDS IN THE AIR AND .... !

5 megjegyzés:

  1. ne is mondd... annyira elmentem volna arra a koncertre, ha tehettem volna :( én már a kezdetek kezdetétől követem a munkájukat, és imádom őket! de élőben még sajna nem láthattam/hallhattam őket! na mindegy... majd egyszer :)

    VálaszTörlés
  2. Hát legközelebb (gondolom 2-3 év múlva) mehetünk együtt, ha gondolod :)

    A Mesti nevet nem használod véletlenül egy zárt, céges fórumon is?

    VálaszTörlés
  3. nem, az nem én vagyok, biztos lopják a nevem :o

    VálaszTörlés
  4. Húhh, ez nekem nagyon bejön! Eddig nem hallottam róluk. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Mesti! Hát akkor van egy névrokonod. :)

    Piszke anyóca! Örülök hogy tetszik, jössz velünk te is a következő koncertre? 27-én játszanak Brixtonban, ahova ha Happy Trigger Clown-ként megyünk, belépőt nyerhetünk a másnapi koncert utáni After Partyra. :)

    VálaszTörlés

Valami eszedbe jutott az olvasottakról? Mondd el, hogy tanulhassunk belőle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...