2010. május 13., csütörtök

Egy zsúfolt hét krónikája



A múlt hét igazi ámokfutás volt programok terén. Szülinap, Anyák napja, Szól a szív Gála, Alma koncert. Mindez egy hét alatt!
Flóra lányom születésnapjával kezdtünk, aki immár 8 éves. Mivel nem év vesztes és nem is tartottuk tovább az óvodában, ezért mindig azon kesereg hogy szinte mindenki idősebb nála az osztályban. Szeptembertől azt hallgattuk, mikor lesz már ő is 8 éves! Hát végre eljött ez is, immár ő is annyi idős mint a többiek. :)

Az óvodában anyák napi ünnepség volt. Domonkos ugyanabba a csoportba jár mint anno Flóra. Így nem volt nagy váltás számára a bölcsiből oviba kerülni, mert már ismerte a helyet és az óvónőket is. A műsor nagyon jó volt, a gyerekek aranyosak voltak és lelkesek. 

Az iskolában két évente Gálát rendeznek, ahol minden osztály előad valamilyen műsort. A Városi Sportcsarnokban került megrendezésre, így kényelmesen elfértünk. A gyerekek egész héten alig tanultak valamit, mert állandóan próbáltak így már nagyon izgatottak voltak mire eljött a péntek. Klassz volt, én nagyon jól szórakoztam rajta, bár meg kell állapítanom hogy a fényképezőgépem eléggé leszerepelt, ilyen körülmények között elég vacak képeket sikerült készítenem vele. (Majd egyszer lesz tükrösöm, majd akkor... igaz akkor kellenek obik, szűrők, vaku, stb... szóval azt hiszem sosem lesz tükrösöm :) )

Hétvégén Tatabányán járt az Alma zenekar! Természetesen ott voltunk,  a gyerkőcöket előre küldtem a színpad elé, ott tombolták végig a műsort. :) Meg kell állapítanom, hogy Buda Gábor (az énekes) nem noooormááááális. Ez az alábbi képeken is látható!

Ez a kép vajon melyik dal alatt készült? :) Egy igazi Alma rajongónak, ez nagyon könnyű feladvány!


Eszméletlen jól szórakoztam még én is, egyfolytában vigyorogtam mint a tejbetök, ja nem, mint a vadalma. :D De arra is rájöttem, hogy a lányom soha az életbe nem fog egyedül koncertre járni! Mikor vége volt, fogta magát és felrohant a színpadra, és hatalmas bociszemekkel bámult Gáborra miközben az ingét húzkodta. Ennyi évesen így képes rajongani, mi lesz később???
Természetesen beszereztük a legújabb Bartos Erikás könyv-CD kiadványukat (ami nagyon jó!) és dedikáltattuk is.

A zenekar honlapja: www.almazenekar.hu. Bekukkantottam és örömmel konstatáltam hogy augusztus végén ismét Tatabányán lesznek. Mi biztosan ott leszünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Valami eszedbe jutott az olvasottakról? Mondd el, hogy tanulhassunk belőle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...