2010. április 27., kedd

Fűztem - MINTÁKKAL!



Miközben keresgéltem mi is legyen a következő ingyenes minta a webáruházban, megpróbálkoztam pár régóta a fiókban lapuló minta megfűzésével.

Hát ez lett belőle. Elsőnek a zöld háromszöget készítettem. Természetesen fordítva fűztem mint ahogy kellett volna, vagyis a minta másik végén kezdtem el. De erre csak akkor jöttem rá, amikor már a karikát fűztem :) Így egy kicsit csálé is lett az egyik oldala.
 
A háromszöghöz eredetileg 4 és 3 mm-es bicone gyöngyöket ír a minta, de én csak 4 mm-esből fűztem mert nem volt 3 mm-esem és úgy tűnik nem rontott rajta.

A karikához 6 és 4 mm-es kerek csiszolt gyöngyöket használtam. A minta bicone-okat ír, gondolom abból nem lesz ennyire "szögletes" a karika. Uh, most hogy leírtam ez elég furcsán hangzik, de tényleg szögletes! :)
A metál kásagyöngyöket utólag fűztem bele és nem bántam meg.

A bogyó nagyon egyszerű, a lányom is fűzött mellettem párhuzamosan egyet a barátnőjének születésnapi ajándékba. Hamar megvan és nagyon mutatós.
Ha szeretnél velük te is megpróbálkozni: Háromszög leírása, Karika (A) leírása, Bogyó (C) leírása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Valami eszedbe jutott az olvasottakról? Mondd el, hogy tanulhassunk belőle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...