2010. április 13., kedd

Abacus alias button



Ismét jó hírrel szolgálhatok! Abacus gyöngyök érkeztek, 2 féle méretben, 8 színben. Ha szépséges csillogásra vágysz, ezek a gyöngyök segítenek megvalósítani a tervedet. Kitűnő minőség, hihetetlenül alacsony áron. Ha szeretnél belőle, ne habozz, mert a korábbi tapasztalatok alapján, hamar elfogy.
Az abacus gyöngyöket a Csiszolt gyöngyök kategóriában találod.

Én egy egyszerű fülbevalót készítettem ilyen gyöngyökből. Pár perc alatt kész, és nagyon mutatós.
0.4-es lágy ezüstözött drótra felfűztem egy gyöngyöt, középre igazítottam. A drót egyik végére felfűztem egy gyöngyöt, majd a másik drótvéget ellentétes irányból szintén átfűztem a gyöngyön. A két drótszálat meghúztam, így a gyöngyök egymás fölé igazodtak. Ezt megismételtem még egyszer. A legutolsó gyöngy felett az egyik drótvégből kis hurkot hajtottam, a másikat köré tekertem, így dolgoztam el a végét. Ezután a kis huroknál fogva fülbevaló akasztóra tettem. Próbáld ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Valami eszedbe jutott az olvasottakról? Mondd el, hogy tanulhassunk belőle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...